24 Mart 2014 Pazartesi

alışveriş merkezi kullanımı

   

Hafta sonu yapılacak en büyük hatalardan biri, alışveriş merkezine gitmek. Neden diye soranlara cevabım şudur.  Alışveriş merkezine insan sıçmışlar. Dizginlerinden kurtulan at misali insanlar kendilerini alışveriş merkezlerine atıyor.  Yapacak hiç bir işleri mi yok hiç anlamıyorum. Hadi işiniz yok anlarım da güzel bahar havasında bile oraya takılıp kalmanızı anlamıyorum. Nasıl bir alışveriş çılgınlığıdır bu. Benim anladığım bu insanların hepsinin deli gibi parası var ve para yok diye ağlıyorlar. Zaten bide indirim furyası var. Indirimde alışveriş yapmak kadar kötü bişey yok ama. Çıldırmış bi kalabalık. Önceden aadece kadınlar aralarında kim alacak diye kavga ederken artık bu kadınlara özel bir durum olmaktan çıktı. Erkekler bile bu yarışmanın bir parçası oldu. Alışveriş merkezleri de hayvan davranışları belgeseli çekilir.  Hakaret icin demiyorumda bunu. Bir yırtıcı gibi diğerinin alanina girmesini bekleyenler, bıraksın da ben alayım diye başında bekleyen akbabalar vs. Tabi  bide surasi var ki indirim demek o elit mağazaların çarşamba pazarına dönmesi demek. Indirimde ürün almak harika bişey ama ben nefret ediyorum. O karmaşa arama tarama üstüne çıkan gözü dönmüş kadin milleti. iste bu yüzden alışveriş merkezine hafta sonu gitmeyin ve indirim vakti  binanin yanından geçmeyin.  Tabi hava sıcak veya soğuk ise aşırı mağdur iseniz klima için o kalabalığa katlanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder