11 Temmuz 2014 Cuma

bugün yaşlandırır


Bugün benim yaşım 70 falan. Cuma yıpranması diye bişey varsa ben ondan oldum. Plazaların ortasında kısılıp kaldım. Stajmış pehh…  içerde iken oh ne güzel kliman var daha ne istiyorum diyorum ama o iş öyle olmuyor. Aklım dünya turunda. Kafanı dışarı çıkarıyorsun , orası klimalı yüksek binalardan daha beter. Her tarafta müthiş bir gürültü var. Arabalar hareket halindeyken zaten gürültülü. Bi de üzerine kırmızı ışıkta iki dakika dayanamayıp zart zart kornaya basanlar var. Zaten İstanbul’umun kazılmadık metre karesi kalmadığı içinde her yerden bir inşaat sesi. Nede olsa ne kadar yüksek bina o kadar medeniyetti dimi. Yoksa o para mıydı? Hava zaten ecelinle ölmeyi beklemeyip seni öldürecek kadar sıcak.   Tükürsen yere değmeden buharlaşır. Ooof çok bunaldım sanırım ben. Bu arada tükürsem olayı benzetmeydi. Zaten etraf tükürükçü dolu. Iykkkkk.

4 yorum:

  1. (: Anti depresan gülümsemesi yolladım sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya daha hoş gözükecekse ondan bende istiyorum..

      Sil
  2. Havalar çok fena bir de üstüne trafik olursa işte tam da bu cümleler çıkıyo ortaya ;)
    Ne desem moral olur bilemedim hiç ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil biletin hazır tatlım falan desen ve ciddi olsan =)

      Sil