13 Ekim 2014 Pazartesi

ben ve sinirlerim



Baştan uyarıyım herkesi hakaret içerikli bir yazıdır. Ya birilerini boğazlayacağım, daha iyisi öldürecektim ya da buraya kusacaktım. Sinirden köpürüyorum. Ne sanıyor bu dangalak kendini. Tüm o salak salak konuşmalarına, hatta varlığına dayanıyorum. Huysuzluk çıkarmamak için ne olsa, ne söylese sineye çekiyorum. Ama bu kadarı fazla ya. Saygısızlık. Hep onun istekleri. Her boka zaten bir sürü bahanesi var kurbağa suratlının. Öküz. Hayvan herif. Salak. Mal. Domuz götü. Tezek kafalı. Beyin yok adamda. Beyin yerine taş, toprak koymuşlar. Kafandaki her hücreyi ezmek istiyorum. Elektrik verilmiş havuza atmak istiyorum. Kafanda karpuz patlatmak istiyorum. Ağzından çıkan her sözü tekmeleyerek geri sokuşturmak istiyorum. Bir daha da o fil kulaklı aptal ahtopot suratını görmek istemiyorum.

14 yorum:

  1. Kafada karpuz patlatmak mı ?! Bu benim daha önce niye aklıma gelmedi ki ya .Kesinlikle bunlara hakaret diyemeyiz tatlım tamamen insanların beni vur deme eylemlerinin sonucu dökülen nameler bunlar .Kesinlikle faaliyete geçirmeliyiz bunlari👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak etti ama cidden hak etti. Keşke eyleme dökmeyi de becerebilseydim. O zaman huzura kavuşurdum.

      Sil
  2. Yine o çocuk mu bu? Hani şu parmağını kapıya sıkıştıran?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam isabet. Öküz bu ama eti beş para etmez.

      Sil
  3. Kız mı erkek mi bu iltifatların sahibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek. Daha fazlasını içimde tutuyorum.

      Sil
  4. Ooww birisi çok fena sinirlendirmiş seni.
    Eminim ki yazdıktan sonra biraz da olsa rahatlamışsındır.Oh olsun ona !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlamanın yanından geçmiyorum. hala rodeodaki boğa gibiyim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. uzun geçti, b beni bir tek mutlu eder. Hayatımda çanımı sıkan ki isan var biri köpek surat, diğer joker. Bu şerefte jokere ait

      Sil
  6. Ahh bu adamdan ne çektin be, bu söylediklerin yakındır eyleme geçer. Sabırda bir yere kadar.

    YanıtlaSil