26 Ekim 2014 Pazar

salaklığımın da sınırı var


Bazı insanları ilk gördüğüm anda gözden çıkarıyorum. Garip bir şey ama ruhum sevmiyor. Bu dış görünüşüyle alakalı değil. O kadar da yüzeysel bir tip değilim. Etrafa yaydıkları enerji deyin, ruhun sevmemiş deyin, elektrik deyin fark etmez. 2. Sınıfta damdan düşen bir çocuk bizim mutlu aile saadetimizin içine sızdı. Annesiyle Almanya`de yaşarken Babası kanser olunca kendini İstanbul`da bulmuş. Adamı ilk gördüğüm andan beri sevmedim. O kadar ısrarcıydı ki. Arkadaş olmaya çalışması başka bir şeydi, götümüzden ayrılmaması başka. Elinde heykelle “aa çıplak kadın” diye geldiğinde ise abazalığını kanıtladı. Davut heykelini görünce verdiği tepki “aaa bunun ki küçükmüş” den başka bişey olmayacak bir insan. Bizim çocukların başı daha büyük beladaydı bir de. Sevgilileriyle üç kişi çıkıyorlardı. Çünkü bu üçüncü olmakta ısrarcı ve gitten anlamıyordu. İşemeye giderken bile eşlik ediyordu. Aynı pisuara işemek ister diye korkmaya başlamıştı Forvet. Babası kanserdi ve bolca hastanede kaldığı oluyordu. Bende bir buçuk yıl ne zaman ödev olsa ödevimin benzerini ona yaptım. Proje ödevlerinde gruba dahil ettik tek yardım beklemedik. Kız arkadaşıyla sorunlarını istemesem de dinledim. Yalnız kalır bende o yalnız kaldı diye vicdan yaparım diye millete dil döktüm. Tüm aşırıya kaçan yüz kızartıcı esprilerine of çeke çeke eyvallah dedim. Sadece bazen kendimi tutamadığım oldu, çemkirdim. Sonra kuzu kuzu özür diledim. Sürekli aklıma zor zamanlar geçiriyor diye teskinlerde bulundum. Allah rahmet eylesin babası vefat ettikten sonra bile ödevlerini yaptım. Kaldı ki onun salak davranışları giderek artmasına rağmen. Adam sürekli yanaşıp parfümün güzel kokuyor deyip duruyordu. Bir dersin iki dersinde koca kafanı dibime sokman nedir? Gel zaman git zaman bir e-mail düştü. “Proje konumu teslim ettin mi hocaya?” Affedersin, ne ödevi canım? Bitirme projesi olmadan bitiremediğimiz şu güzelim eğitim sistemimizin, dördüncü sınıf şakası. Ben kendime daha konu bakarken adam bir tezinin hesabını benden soruyor. Kendisi de abiciğiyle Avrupa turunda. Herkes belirlemiş ben niye yapmamışım. Pardon da aynı diplomayı mı verecekler bize? Adam kalkmış bana hesap soruyor bir de utanmadan. He bir de maile geç döndüm diye azarlıyor. Sevmeme rağmen iyi davrandım, çoğu kez suratının ortasına yumruğu geçirmek isterken güldüm. Elimden gelenide yaptım. Ama anlaşılan onun gözünde kerizim. Ödevlerini yapan salak kız. Beni kullanmaya o kadar alışmış ki, ödevini yapmamamı yadırgıyor resmen. Kendileri İtalya`da çektiği fotoları instegramda yayınlarken altına #ciplakerkekheykeli yazacağına otursun okulunu bitirsin. Köpek Surat. 

28 yorum:

  1. son yazıma baksan yaaa cadıııııı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraklandırdın beni :D

      Sil
    2. eminim. çok şirinsin ki evet. sen ne sanıyon kendini beee :)

      Sil
    3. huysuz bloglar kategorisinden dahil olurum diye düşünmüştüm:D

      Sil
  2. Gerçekten haddini aşmış iyice..Epey sabrını denemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yere kadar önemli değildi ama artık fazla geldi. kendisi geziyor ben burda ona ödev yapıcam oh ohh

      Sil
  3. Bildiğin iyi niyetini kullanmaya çalışıyo bi zahmet tezini kendi yapsın bırak ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlımda çok büyük harflerle keriz yazıyor sanırım ya. Şu saatten sonra bana ne onun ödevindende sinirlenmeden edemiyorum

      Sil
  4. Ay yuh artık yani. Hadi tamam üzülmüşsün ödevlerine yardımcı olmuşsun.Ki bunu da kolay kolay kimse yapmaz.Ayrıca üzülen mutsuz olan insan da avrupa turunda gezmez.Hadi ödevi geçtim de tez nedir ya.Öyle basit birşey değil sonuçta.Otursun yapsın bir zahmet.
    Bence sen hiç acıma içindekiler söyle suratına yada onun yaptığı gibi maille. Sonra da bir daha konuşma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. delirtiyor adam beni. Varlığına zor katlanıyorum inan. Dangalağın teki birde. Nerde ne zaman kimin yanında ne konuşacağını bilmiyor. Aman dönmedim mailine dönsün yapsın.

      Sil
  5. cidden tam delirmelikmiş. umursama boşver ne hali varsa görsün

    YanıtlaSil
  6. Yüzsüzlüğün bu kadarı ya. İyiniyeti kötüye kullanmakla bütünleşmiş resmen odun.

    YanıtlaSil
  7. Baya yüzsüz çıkmış buda =)

    YanıtlaSil
  8. :D Güldürdün beni Allah iyiliğini versin , zaman zaman hepimiz bildiğimiz halde kullandırıyoruz kendimizi . Bazen kıyamadığından bazen sevdiğinden işte bi sebepten oluyor.Arkadaş dozu kaçırmasaymış iyiymiş aslında ; senin yaptığın yani ;) iyilik her zaman iyidir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden hoşlanmıyorum birde ben bundan. ama beynim nasıl bir mantıkla çalışıyorsa kendime şaşırıyorum.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. kendimi kanlı elmas filminde hissadiyorum

      Sil
  10. başta zor durumdaymış
    hani babası filan hasta ancak sonrasında bunu sürdürmesi gerçekten çirkin bir durum..
    ama okurken ben de hep notları çoğaltılan ve hep ödevlere yardımcı olan kişiydim ve bu konuda iyi niyetim çok suistimal edilmiştir, anlıyorum seni..

    YanıtlaSil
  11. Recep ivediğin fakülte okumuş versiyonu gibi yazmışsınız,sahi nası başarıyorsunuz bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvedik`le aynı cümlede yer alınca kendimi kötü hissettim. o kadar mı fena durumum?

      Sil
  12. ay kaç tane yorum yazdım sildim, ödevini yapmayıp adama ne geliyorsa saysaydın. çok fena hak etmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bokunu çıkardı eleman :( benimde ağzımı bozdu

      Sil
  13. Biz konuşmadan ruhlarımız konuşurmuş diye okumuştum bir yerlerde. Ruhlarımız karar verirmiş aslında o insanı sevmediğimize ama biz gene de şans verirsek böyle oluyor işte:))) Arsızlık, hadsizlik,pişkinlik,.... daha davar da:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ruhum bu çocuk yüzünden katil olacak demedi demeyin :D

      Sil