29 Ekim 2014 Çarşamba

terzi değilim ki


Aşık olma bende sersemliğe neden oluyor. Zaten diğer kadınlar gibi havalıda olamıyorum. Ne bilim tek göz süzüşümle dize getiremiyorum. Bende daha çok tekmelenmiş yavru köpek gibi duruyor o. Ağızımdan hep saçma şeyler çıkıyor. Altı yaşındaki çocuk bile daha mantıklı cümleler sarf ediyor. Ya kasılmama ne demeli. Her hareketimi hesaplamaya, ağzımdan çıkanı süzmeye çalışıyorum. Düşünme evresi bana fazla geldiğinden olsa gerek, onu da beceremeyip saçmalıyorum. “ımm, hımm, şey şey” ne kadar çekici geliyorsa benim konuşmam o kadar çekici. Sonra sanki karşımdaki bilim dünyasının son teknoloji insanı, bende ov fabrikadan çıkan defolu ürün gibiymişim gibi davranıyorum. Bir kendini aşağılama, yerme, karşındakine yakıştıramama hali. Sanki o çok iyi, mükemmel ben tüm kötülüklerin anası, Hiroşima`ya bombayı salan Amerikan başkanı. İşin en kötü tarafı kendim olmaktan vaz geçip, onun hayali olmaya çalışabiliyorum. Ne kadar aşağılayıcı. Bu bir elmayı zorla armut yapmak gibi bir şey. Sürekli bir kendimi yargılama hali. Halbuki ben buyum işte.  Sabah kalktığındaki ruh hali dört mevsim gibi gün içinde değişen, uykusuzken deli gibi gülen, konuşan geveze kız. Her sabah aynı pastaneden dere otlu poğaça alan, yatağını toplamadı diye annesinden azar işiten, mutfak uzak diye su içmeye kalkmayan üşengecim.  Cool kadını oynamaya çalıştım ama olmuyor işte. Adam sürekli kafamı karıştırıyor. Hem şu olmaya çalıştığım cool kadını becersem bile, sanki sonra karakterimdeki söküğü fark etmeyecek mi?

10 yorum:

  1. En güzeli, en doğalı kendin ol;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :) ne kadar samimi yazmışsın bazı cümlelerinde kendimi gördüm , beceriksiz Butt diye kendimi fırçaladığım çok oldu benim de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye böyle elimize yüzümüze bulaştırıyoruz ki sanki herşeyi

      Sil
  3. kendin olduğun için seni sevmeli, seni başka maskelerde sevmemeli
    kendine güven gerisi gerçekten gelir. bende senin gibiyim kendimi yakıştıramam küçülttükçe küçülttürüm işte hatayı burada yapıyoruz canımın içi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki fazla ben olunca kaçacakmış gibi geliyor. hep ya şöyle olursa böyle olursa var off offf

      Sil
  4. aşk, akıl tutulması yapabiliyor,
    doğrudur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımı en son ne aman kullandım acaba.

      Sil