26 Kasım 2014 Çarşamba

lütfen kalbimi kırma


 Kafamı karıştırmasan olmuyor değil mi? Ya da sürekli ışığın rengini değiştirmesen. Güneşli gösterip, yağmurla karşılaştığım günler gibi olmasan. Meteorolojiye ettiğim küfürler gibi bende sana küfür etmesem. Beni evde günlerce unutulan evde aç kalan kedi gibi bırakmasan. Ne bilim azıcık kararlı olsan mesela. Ne istediğimi bilsen. Hatta ne düşündüğümü. Düşündüklerimi bilmesen de olur aslında. Hatta bilme. Bazen çığırından çıkan zihnimle baş edemezsin ki zaten sen. Ya da ne yapsan biliyor musun? Öyle güzel gülme. Nasıl olduğumu sorma. Bana iyi davranma. Sevdiğim şeyleri yapmak için gönüllü olma. Benle konuşma. Beni görmezden gel. Çünkü ben sana bir alışveriş koliğin geriye kalan son Chanel  çantaya baktığı gibi bakıyorum. Dört yaşında bir çocuğun çikolataya baktığı gibi bakıyorum. Lenon`un Yoko`ya baktığı gibi bakıyorum. 

23 yorum:

  1. hımm?bunu anlamadım, aslında anladım da şöyle bişey düşündüm; ya sen çok fazla ilgiden sıkıldın, ya da o bir Yoko değil ki neden "gibi" bakasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bakmıyor ki. ne ilgisi kuzum adam dönüp baktıkça mest oluyoruz biz

      Sil
  2. Islak odunla dövülesi :/

    YanıtlaSil
  3. Ya aslında ben de senin durumundaydim sogudum su an ya iyi ya kotu davransa ama yok dengesiz davraniyolar sanki ne istedikleri belli degil :(

    YanıtlaSil
  4. yazdıklarını okuyunca,
    'lan' diyorum, 'zamanında yaptıklarım, saçma sapan anlamsız hareketlerim yüzünden bana da böyle şeyler yazan olmuş mudur?'..
    hayır bir adam şunu okusa, conta yakar yemin ediyorum.
    sabah sabah ne kafalar yaşattınız bana ms. lady witch,
    alacağınız olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okutsam mı? ne çektiğimi bilsin pislik.
      senden bahsediyoruz arkan kalbi kırık kadın doludur :D

      Sil
  5. her kimse şu arkadaş, Her türlü küfürü de her türlü muameleyi de hak ediyor !?!
    Kusura bakma ama şeref yoksunu adi.
    Siktir et ciddi ciddi ama sen ona son chanel çanta gibi bakarken fark ettiyse o bunu alır kullanır.
    Yapılmaz aga.
    Bi hatuna bu yapılmaz.

    YanıtlaSil
  6. süper anlatmışsın ah keşke seni sevcek birini sevseydin ufff yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Durum kötü, kuşlar uçmuyor.

    YanıtlaSil
  8. Baktın olmuyor, bakmayacaksın diye az ve öz bir söz var eğer ciddiyse bunu uygula...

    YanıtlaSil
  9. ona ceza ver,mesela gece bira almaya gönder onu,hem de sultanbeyli taraflarında bir yerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha adam yanımda olsa neden olmasın :D

      Sil
  10. Netleşmeyen olaylar acayip sinir bozucu oluyor değil mi? Bir dilini çözsen, anlatsa derdi neymiş.. Çünkü ne kadar kurarsan kur kafanda ve ne kadar derin bakarsan bak, onun düşündüğü şeyi anlatmayacak suskunluk sana..

    YanıtlaSil