15 Ocak 2015 Perşembe

benim için mükemmel


Sidiklime başıma geleni anlattım bana güldü. Hatta abartmıyorum kahkaha attı. “Adam kıçını avuçlayıp bir de yanlış anladın mı dedi” deyip deyip güldü. Sonrada ”Benim senden daha büyük problemlerim var, abla” deyince endişelendim. Çünkü Sidiklim bana abla diyorsa ya bir şey isteyecektir ki o zaman daha cilveli bir ses kullanır ya da başı belada veya çok çok çok üzgündür. Ne oldu soruma ise aldığım cevap şu: “Herkes dışarda kartopu oynuyor, ben çıkamıyorum. Yurttaki kızlarla anlaşamıyorum, benim hiç kız arkadaşım yok.” Lan bu kız benim kardeşim. Ben kıza adamın biri diyorum, kız bana kar diyor. Ama bu salak sebebi beni neden bilmem çok güldürdü. Ben gülünce de ölü sesimi harekete geçirsin diye öyle dediğini söyledi. Sonrada kulaklara zarar bir çok şey saydı. Tam telefonu kapatacağım bu kez “Lady hani gül diye söyledim ya gerçek aslında” dedi. Yurttan sadece oda arkadaşıyla anlaşıyor. O da kızın sabır ve fazla iyi olmasından dolayı. Sınıfta deseniz üç beş kız arkadaşı var gerisi erkek. Hanımım mühendislik fakültesinde ve sınıfındaki kızlarla da anlaşamıyor. Toplasanız orda bir elin parmağı kadar kız arkadaşı var. Ama bizim ki hep böyleydi. Kızlarla çok anlaşamazdı. Kızlar hatunu ya rakip görüyor ya da ne yese, içse, giyse taklit ediyorlar. İstediği yurttaki kızlarla anlaşabilmek. Ama ben kardeşimi biliyorum, sevmiyor dibinde arkadaşı olsun. Lisede Kumral Adam ailesiyle tartışıp iki hafta bizde kalmıştı. Sidikli`nin en yakın arkadaşıydı ama bizimki bir haftanın sonunda evin içinde çocuktan kaçıyordu. Sıkılmış, bunalmış. Ailesiyle gidip kendisi barıştırdı. Bu kadar özel alanıma girmeyin deyince de kimseyle anlaşamıyor. Bir ben 19 yıldır bu deliye kendimi kabullendirebildim deyimde siz anlayın. Her şeye rağmen o benim biricik, benim için mükemmel kız kardeşim. Tabi bir de tam bir soyguncu.


17 yorum:

  1. Aslında kardeşin haklı. Kişisel alan diye bir şey var yani. Ama bizim insanlarımız çok samimi ilişkiler seviyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kız yaşam alanı içinde sevmiyor hiç öyle samimi şeyler :D

      Sil
  2. ha haaaaa çok tatlı o da sen deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D ama ona söylemeyeceğim çabuk şımarıyor

      Sil
  3. Aman boş versin ya. Benim de hiç kız arkadaşım yok. Böyle daha mutluyum. :D
    Yazını okurken kendimi okumuş gibi oldum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehee sanırım o da öyle mutlu. Ama azıcık yalnızlığa gelemiyor :D

      Sil
  4. Abla kardeş ilişkisi.. Bazen ablam bana sinir olup oof napıcaksın işte atsan atılmaz satsan satılmaz derdi anneme :D Bütün didişmelere rağmen kız kardeş kadar güzel bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her kızın bir kız kardeşe ihtiyacı var diye bir tezim var benim. bakalım ispatlayabilirim belki :D

      Sil
  5. Kızkardeş farklı ve çok güzel birşey. Aman boşversin ya olmuyorsa olmuyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilinç altı bence beni özlüyor :D her şeyden kendime pay çıkarabilirim :D

      Sil
  6. çok tatlısınızzz :)
    kardeşinde bi an için kendimi gördüm ucundan kıyısından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim kız çok yaramaz yaa :D anlat anlat bitmez tavsiyem ucundan kıyısından benzemeyin :D

      Sil
  7. Sınavlar nasıl gidiyor bakayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaldım kaldım :D okul uzuyor sanırım :D ama gencim elbet biter :D

      Sil