20 Şubat 2015 Cuma

esra erol`dan hallice


Kar kar diye ağladım ben. İstanbul’a kar yağan her seferinde bizim evin orası bir gram kar tutmadı. Deniz, yükselti dedik bekledik. Sidikli gidene kadar sadece bir kere hediye için NilKuşu ile buluşmuştum. Dahi`yi bile göremedim. Adamın gitme vakti geldi. Hiçbirimiz buluşmasak diyemedik ve Çarşamba günü o fırtınaya kara buluştuk. Saatlerce kafede mahsur kaldık resmen. Kar bir türlü dinmedi. Ama değdi be. Dahi`yi çok özlemişim. Adam benim en yakın arkadaşım. Ne kadar bir zamanlar beni gıcık etse de. Bütün gün saçma salak şeylerden konuştuk. NilKuşu Aslan`ın bir arkadaşıyla tanışmam konusunda sürekli ısrar etti. Kendi mi Esra Erol`da hissettim. Sarı telefonundan benim için hazırladığı aday listesini gösterdi. Lan bu kadar acınası hale mi geldim ya? Dahi mezuniyette Clarke Kent`i ayarlarım deyip durdu. Galiba hepsinden azıcık nefret ediyorum. Ama Dahi`den daha az. Aslan`da ondan bahsettiğimiz anladı sanırım NilKuşu`nu arayıp o da geldi. Bizim aslan kar yere ilk düştüğü an itibariyle arabasını kullanmayı bırakmış. NilKuşu korkak diye dalga geçiyor. Adam yedi yıldır İstanbul`da hala kara alışamamış. Yemek yerken de laf bizim whatsapp`da ki guruba geldi. İsmi pek edepli değil, şey içeriği de. Sidikli ve Hostes üzerine Sarı ve NilKuşu olunca o guruptan hayırlı bir şey beklenmez zaten. Aslan`ın tek tepki kafayı çevirip “Bacım yanlış anlama ama senin o kardeşin çok fena.” İsimlendirme işi bizimkinindi. Dahi ise NilKuşu`nun attığı Grey fotoğraflarını ve Sarı`nın edepsiz konuşmalarını görmüş. Hostes ve Sisikli`nin reddedilen erkek koleksiyonunu paha biçilemez bulmuşlar. Benimse guruba tek katkımın “hahahah” olduğunu saptamışlar. Sonuç mu? Aslan ve Dahi dördüyle görüşüp masum beynimi onlardan uzak tutmamı tavsiye ettiler. Tabi bu NilKuşu`nun çantasından çıkarıp verdiğim Grinin Elli Tonunu gösterene kadar sürdü. Yalnız Dahi ve NilKuşu orta okulda okudukları Melisa P. `nin olayın atası olduğunda ısrarcı. 

14 yorum:

  1. Arkadaş grubunun saf ve masum kızı sanılma olayını çok iyi bilirim o kadar dışarıya göstermediğimiz için "uygunsuz" arkadaş diye tanımlarlar çevreyi genel olarak ama sonra bir bakarlar onlardan bi farkın yok ahahahabahaha o ilk anlama anı çok hoşuma gidiyor benim ahahaha üniversitede tanıştığım arkadaşlarımın büyük bir kısmı benim hiç erkek arkadaşı olmamış hatta alkol tuketmeyen pasif bir kız olduğumu düşündüklerini söylemişlerdi. Onlara nasıl güldüğümü anlatamam aahahahahahah
    Erotik edebiyat açılımını türkiyede elli ton yaptı ama açılışı evet 100 fırça darbesi yapmıştı önceden ona ben de katılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunların arasında kuzu okulda kurt benim. kimlik çatışması yaşamaya başlayabilirim yakındır.
      bir ben okuyup izlemedim sanırım :D

      Sil
  2. olayın atası mı :) yalnız kar keyfı ve dahıyle bulusma kısmı cok seker..sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz birinden vaz geçme fikri bekleyip kimseden ses çıkmaması alkışlanır hani :D

      Sil
  3. Ay okumadım Melisa P.'yi umarım çok şey kaçırmamışımdır :Pp Kız yazışma gruplarında olu öyle muhabbetler ne olmuş ki;) Yalnız tavsiyenin üzerine Grinin Elli Tonu pek şık olmuş:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okumadım. yazar başından geçenleri anlatıyor demişlerdi sanırım ama emin değilim :D
      Sanki kendi grupları çok masum :D

      Sil
  4. Aslan'ı pek sevmiyorsun galiba ya :D
    Şu ayarlama işlerini hiç sevmiyorum, ben bulup aşık olmadıktan sonra işin eglencesi kaçıyo böyle :D
    Karda güzel yagdı ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım şu sıra gıcık oluyor olabilirim. Sidikli`ye laf ederse Dahi`ye bile gıcık olabilirim :D
      Bende ve bu ara çok ısrarcılar :D

      Sil
  5. ya esra erol'a ne uyuz oluyorum, neyse konumuz o değil, konumuz melisa p. :) gerçekten eğlenceli. watsup da böyle bir grup açmayı ben de düşündüm, senin gibi "hahahaa" dahilliğine bile razıyım ama bizim kızların tek msj'ı "çok iğrençsin" olurdu heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende :D
      Seni bize transfer edebiliriz bence :D

      Sil
  6. Bence de Melisa P olayın atası :) ayrıca Aslan'ı çok tebrik ettim. O korkaklıktan değil bence bilinçli olmaktan. İstanbul burası, iki cm karda bile trafik ilerlemez asla yolda kalırsın, bir sürü kaza olur.. Çok mantıklı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz alışmışız karda trafikte olmaya onun panik ve kormuş hali komik geliyor :D

      Sil