27 Mayıs 2015 Çarşamba

aramam, aramamalıyım, arama


Her seferinde başıma bir iş gelmek zorunda mı? Kütüphaneden atılmadığım için şanslıyım ama. Yine telefonu sessize almayı unuttum, bunu atlattım derken hikayesine resim yerine video ekleyen kuzenim yüzünden ise tüm kötü bakışları üzerime topladım. Ne var sanki azıcık gürültü yaptıysam. Sanki hepsi ders çalışıyor. Yarısı uyuyordu be. Boşa işgal ediyorlar oraları. Safları da maşalllahları var sık tutmuşlar. Bir santimetrekareyi bile boşa harcamamışlar. Ya bir de ben çok acıkıyorum kütüphanede. İlk sipariş verdik, sonra çıkıp yirmi dört saat açık yer aradık. Dönüşünde ise açık çikolatacı bulduk. O saatte hem de. Tam bizimkiler karnın tok sırtın pek artık ders çalış dediler konsantre olmama kalmadı aklım yine uçtu. Ben kendimi derse adamak üzereyken biri yan tarafıma oturdu. Garip olan çocuğun yerine oturması değil, oturanın başkası olması ve bir kağıt uzatması. Üstüne “Bu da benim numaram” demesi. Şu numaramı verdiğim, verdikten sonra aynı okulda olduğumu anladığım ve beni aramayan çocuk. İlk bir kalp krizi geçirdim, sonra kalbimden tıkırtı gelmediğini fark ettim, en son Forvet`in yandan hayırdır diye dürtmesiyle şok cihazına maruz kalbe döndüm. Çenemin aşağı düştüğünü de o sıra fark etmiş olabilirim. “Aramadın” dedim. Nasıl içimde ukde kaldıysa battı balık yan gider dedim. Neymiş aramış telefonum kapalıymış. Tamam servisteydi kapalıydı ama arayacağına mesaj falan at. 21. yüzyılın muhteşem buluşu whatsapp var bir kere. Onu bırakın bir daha arayabilirdi. İt herif kesin arkamdan güldü güldü, şimdi beni görünce kolayca kafalarım diye düşündü. Ararmışım. Çok bekler. Arayıp aramadığından bile emin değilim ki. Gerçi telefonum kapalıydı hakikaten. Ama olsun bir daha arasaydı. Bir şey daha itiraf edeyim bari hazır gelmişken. Ben bunu geçen hafta okulda gördüm. Bu telefonlar konuşarak karşıdan geliyordu. Ben ne yaptım dersiniz? Kafamı çevirdim, bağcığı olmayan ayakkabımı bağlamak için eğildim. Ne yapayım saçım başım dağınık, uykusuzluktan gözler kaymış, üstümden başımdan bahsetmiyorum bile. Bende beni aramadı, iyi ki aramamışım demesin diye sakladım kendimi. Ama ne derler bilirsiniz çekirge bir sıçrar iki sıçrar tipi düzgünken yakalanır. Keşke bu kadar yakışıklı olmasa. O zaman dayanmam daha kolay olurdu.

O kimdi diyen olursa burdan okuyabilir.

13 yorum:

  1. Yazının başlığına ithafen iğrenç bir espri yapmak istiyorum. Yapmazsam içimde kalır. :D

    Sıradaki şarkımız ise Lady Witch'den Yakışıklı Prens'e gidiyor, aramazsaaannnn arammaa yaaaarrrrr, aramazsaaannnnnn aramaaaaa...

    Tamam şimdi ciddileşiyorum.

    Sen de sınav haftası kütüphanede sabahlayangillerden misin? Ben de kütüphanede uyuyangillerdenim. :D Sıcak oluyor, sonra havalandırması var. Koltuklar da rahat. :D

    Şimdi bu arkadaş ne yapmaya çalışıyor? İstese sürekli arayabilirdi. Ama... şimdi gelip numarasını da vermiş. Bir arasan mı acaba? Benim aklım kalırdı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu gerçekten yaptın dimi :D
      İlkti ya. gece yediklerimizden bir arkadaşım zehirlendi. Çocuk ben ilk defa sabahlayacağım diye kıramamıştı :D sabahına hastanede midesini yıkattık serum başı bekledik :D
      Dimi bence de. Görmese aklına gelmezdi ya. Ama şeytan sınavlardan sonra belki aratır :D

      Sil
  2. Laaaddyyyyyyy!!! sinirlisin ona ama bilmiyorum gelip numarasını vermesi hoşuma gitti benim. Ama arama bencede :) Yoksa arasan mı? Yok yok arama. Ya da ara. Çok yakışıklı diyorsun ama aramıyorsun. Where is the mantık?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu sıra özel hayatım çorba olduğundan azıcık vicdan yapmaya başlamış olabilirim. Kaç takla çevirdiğim malum. Bir de araya bunu atmak istemiyorum sanırım ama o bahsettiğim fiziksel özellikler aklımı karıştırmıyor değil hani :D

      Sil
  3. Aha "ben aradım kapalıydı şimdi benden geçti o düşünsün" diyerek topu sana atmış. Hani şimdi ara diyeceğim ama arayıp ne söyleyeceksın hiç bilmiyorum. Son dakka golü mü atıyorsun ne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyorum ki. İhtimaller onun aradığı benim cevap verdiğim üzerine kurulmuştu :D

      Sil
  4. kız milleti ve sekizyüzotuzikibindörtyüzonbeş planı :/
    kesin öyle yaptı da arkamdan güldü de..
    bırak kuzum bu işleri,
    yaz whatsapp'tan 'aradım, kapalıydı' diye,
    at topu tekrar o'na,
    bitti gitti.
    neden bu kadar kasıyorsunuz anlamıyorum ki.
    olmaz ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plan mı nerde?
      Siz böyle yapmıyor musunuz?
      Düz mantık denedim de ne oldu.
      Boynuzlar bana yakışmadı sonra :D
      Adam ayakta uyuttu.
      Bu saatten sonra bu kız erkek milletinin kaşını oynatmasının altında sebep arar :D

      Sil
  5. Kerem Bursinler için İlyas Salmanları ağlatıyorsunuz ey hanımellalar.
    Bir kez olsun "YAKIŞIKLI" yerine "ÇİRKİN AMA SEMPATİK"i veya "DÜPEDÜZ ÇİRKİN"i deneyin.
    Nasıl sevilirsiniz var ya.
    Kendimden biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo ironi, alırım bir dal.
      ilk değil, sondan bir önceki satırda.
      çok tehlikelisin,
      denedim,
      oradan biliyorum.

      Sil
    2. sadece güzel gülüyor diye çirkin adamlardan hoşlandığım oldu. :D
      elleri çirkin diye beğenmediğim bok attığım ne yakışıklılar oldu :D
      kadın milleti sadece sevilme ile yetinseydi dünya çiçek bahçesine dönerdi :D

      Sil