15 Mayıs 2015 Cuma

ortalama altmış yılken gerek yok


İlk olarak Melodram ardından Gizemlikimlik mimledi. İkisine de çok teşekkür ediyorum. Şu ara deli gibi yorgun oluyorum nedense. Geçen gün rutin diş kontrolüne gittim. Bekleme salonundaki koltukta tam bir saat uyumuşum. Dişçim bir iğne yapsa tüm dişlerimi sökse ruhum duymayacak. Gerçi diş mafyası yoktu dimi? Sorulara geçersek

      1)      Depresyona ne sıklıkla girersin?
Depresyonla aram benim pek yok. Bir kere birinin ayağıyla kıçım buluşunca(tekme oluyor bu) bir girim dedim. Daha doğrusu girmem gerektiğini düşündüm. Sonra baktım bu iş çok masraflı vaz geçtim. Bir kere deli tatlı tüketimi mevcut. Bu enerjiyi atamamak uykusuzluk yapıyor, kilodan bahsetmiyorum. Sonra acı çekip, hümküre hümküre ağlamak o sümüğün burundan akması gerekiyor. Ben ağlamayı da beceremiyorum. Depresyondayken insan gülemiyor da. İlkelere ters. Bende ruh hali zaten sabahtan akşama 58521576523kez değişiyor. Sabah yağmur vardır, uykusuzumdur oflanır puflanır keyifsiz olurum buna depresyon derim. Bunları da dalga için söylemiyorum. Cidden ağır yaşayanlar var ve acı çekiyorlar ama ben yapamıyorum. Hakkını veremiyorum resmen. Annem bendeki psikolojinin öküz gibi olduğunu söyler. Ama mantıklı düşünürsek ortalama 60 yılım var. Bunun 3 gününü depresyonla neden harcayayım ki? Bendeki ağır gamsızlık durumu. Yoksa bende üzülüyorum. Sadece bunun hayatımın odağı olmasına izin vermeyecek kadar çok seviyorum hayatı.

      2)      Bu gibi zamanlarda ne dinlersin?
Girmem ama oldu ki fazla Sezen yüklenmesi yaşadım bir durgunlaşırım. Sıla`ya bağlar, en son Rihanna da kepenkleri kapatırım. Bende keyif yoksa bir şeyler açar dans ederim. Hatta sabahları yataktan çıkmadan bir şarkı açar dans ede ede hazırlanırım. Tabi çıkmak için yarım saatim varsa. Son on beş dakikamsa şeytanlar kovalıyor gibi hazırlanıyorum. 24 000 baci bu ara açılış şarkım. :D


13 yorum:

  1. Yalnız şaka maka depresyona bile girmeyi beceremiyoruz he ahahahahaha. Cidden masraflı iş bir de bütün gün evde otur otur sıkılıyor insan bir de. Ağlamak zaten en beteri kırmızı burun, şişik göz falan. Es kaza dışarıya çıkacak olsan rezillik. Bir de kesin tatlı tatlı çocuklar görünür hep o an yok yok hiç gerek yok o kadar meşakkata :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Depresyon bizim neyimize be şekerim :D
      Ben ağlamayı da beceremiyorum ki.
      Zaten o garanti. Nerde paçoz vaktin var karşında hayatının elinden kayıp giden aşkı.

      Sil
  2. Seni depresyona girmiş hayal edemiyorum zaten. Bende anlık depresyona girip çıkarım. Herkes de anlar aniden girdiğimi. Yüzümden her şeyi ele veriyorum. :D
    Bir de eğer sorun olmazsa benim mail adresime mail atabilir misin? Sana burası dışında nereden ulaşabilirim bilemedim de. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık uğramış çıkmıştı. Sevemedim benlik yer değil orlar :D
      Sorun olmazda sebebini merak ettim :D

      Sil
    2. ya geçenki yorumuma cevabını okurken snapchatin var gibi geldi de Moody ile ben aşırı merak ettik. İsminle değilse ekleyecektik de. Ama kimlik gizliliğin varsa kusurumuza bakma diyip gideceğim. :(

      Sil
    3. Snapchatim tabiki var ama gercek ismimle ne yazik ki :(
      snapcahat seviyorum deli gibi kullaniyor insanlarla guzelliklerimi degil rezilliklerimi paylasiyorum :D
      mail alan adimla ayni ya al gmail ekle bitti :D
      Hem ne kusuru.

      Sil
    4. Yaaa aynı olmasa ekleyecektim. Şimdi mail adresini bulamadığım için ekleyemedim. Ya ne bileyim ben gizliliğe takardım bir ara da o yüzden vermemek isteyebilirsin diyordum. :D

      Sil
    5. Evet ya ama mail atmakla uğraşma bence bloga yorum yaz ikimizinki de onaylı nasıl olsa herhangi birine atabilirsin. Sileriz. İstersen tabi. Biz de öyleyiz, bir ara ben deli gibi her yaptığımı atıyordum da artık eskisi kadar atmıyorum uslandım biraz. Spotty ve Galaxy bile yaptığın her şeyi atıyorsun deyince vazgeçmiştim :D Benimki de ismimle ama hepimiz aynı durumda olduğumuzdan sorun olmaz diye düşünüyorum. :)

      Sil
    6. Galiba ben hala gizliliğe takıyorum. Misal biri blogu okurda kim olduğumu anlar diye. Aklımdan her geçeni dangıl dungul yazıyorum. En yakın arkadaşımı çekiştiriyorum yeri geldi. Biri okusa burayı kapatırım anında :D

      Sil
    7. O bizde de var. Ben geçen tüm yazılarımı sildim yeniden yazmaya başladım. Moody biliyor zaten takıntımı sürekli bir kontrol halindeyim bulundum mu diye. o yüzden seni de anlayabiliyorum aslında

      Sil
    8. Patronlarıma hocalarıma varana kadar çekiştirdim küfrettim. Onlara yakalanırsam ipimi çekecekler :D

      Sil
  3. Sonra derler ki bir depresyona bile giremiyor :)
    Gerçi bırak sen içindeki bu hayat doluluğunla var ol be lady'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beynim problemli veya ruhum fazla bencil. Üzülüpte neye yarayacak. Ahlanırken kaçan hayata ne olcak sorarım sana

      Sil