29 Haziran 2015 Pazartesi

otuz saniye istemiştim


İnsanlar sabahları aranmamalı bence. Hele benim gibi beşte yatmış insanlar sekiz buçukta aranmamalı çünkü kale almayıp uyumaya devam ediyoruz. Evet aradı. Sonunda. Ama o saatte arayınca ben algılayamadım bile. Ben ki anneme uykusuzken binlerce yalan söyleyip, hiçbirini sonrada hatırlamayıp, uykuya devam eden insanım. Günlerdir sinirden ben kudurmuyormuş gibi uykuma devam ettim. O dedi diye hazırlanmamı çok bekler. Tekrar arayıp aşağıdayım deyince ama rüya hayal falan olmadığını kavradığımda açıkçası yataktan kalkıp hazırlanmadığım için üzüldüm. En azından bir saçımı başımı düzeltir, sabahları bile Kate Middleton doğum sonrası fönlenmiş saçlarıyla uyanıyorum havası verebilirdim. Paçozluk benim ruhuma işlemiş ama. Adam aramamakta haklı. Ne yapsın beni. Adam sabahın köründe kapıma gelmiş ben gece yattığım tshirt`ün  altına şort geçirdim aşağı indim. İçimden diyorum yüz verme sürünsün, aramadı diye trip at. Türk kızısın sen, tribin Allah’ını yaparsın. Bu asil kan damarlarında varken trip senin için nedir ki. Hak etti o. Ama atladığım kısım ben beceremiyorum o işi. Benim damarlarıma eklemeyi unutmuşlar. Ben hediyemi elime aldım öyle indim. Gülümsedim, kaç gündür sinirli olan ben değilmişim gibi. Öküzün tepkisi ise “Niye hazırlanmadın?” ama sorun bende değil onda. Oğlum ramazan ayındayız. Ya oruçsam, ne kahvaltısı. Kaldı ki gece böbreklerim yine fire vermeseydi tutacaktım da. Bünyemdeki oruç etkisi ağrıyan bir karın. Totoma yediğim iğnede yanıma kar kaldı. Götüme yediğim iğnenin acısı ve aramamasının etkisiyle kafasına hediyeyi fırlattım. Ağzıma geleni söyledim bağırdım çağırdım. O kim ki beni hem aramıyor, hem yok kalk geldim, yok giyinmemişsin. Bir sor dimi. Hatta gözüm o kadar döndü ki bir iki küfür bile ettim. Ama tüm bu şiddeti, bağrışı çağırışı içimden sessizce yaptım. Benim gerçek benliğim böyle davranmalıydı, ben çabuk sinirlenirim. İçimdekini tutamam. Tamam küfür etmesem de bağırıp çağırmam gerekiyordu. Günlerce aramayıp pat diye gelen o. Hastalanmışım haberi olmayan o. Ama yapmadım yapamadım. Ağzımdan çıkanlar “ya ben böyle böyle hastayım yeni yattım gelemeyeceğim.al bak bu da hediyen verememiştim.” Acaba ağrı kesici diye ne verdiler bana. İğneye ne karıştırdılar bunlar. Hayır yani bu kadar yumuşak başlılık bence tam bir salaklık. Ama bu endişelenip bir milyon soru sorup benimle böyle ilgili davranıp aramadığı için özür dileyince benim için yeterli oldu. O an için en azından. Sonuç şimdi yine sinirliyim ama bu kez kendime. Neden planladığım gibi davranmadım. İşi çok yoğunmuş vakit bulamamış bahanesine inandım. Daha öncede yoğundu aramaya fırsat buluyordu. Hem altı üstü konuşacağı otuz saniye. Buna mı vakit bulamamış. Hem hala neden davet edilmedim öğrenemedim. Ya çok mu paranoya yapıyorum ben? Kendimi mi gaza getiriyorum?

11 yorum:

  1. araya araya da bu saatte aramış ve helal olsun,susmayı başardın.
    Ben olsam o içinden geçenlerin küfürsüz halini yapardım ama şimdi şimdi sabah sabah bağırmaman iyi olmuş.
    Ya ben hiç böyle şeyleri.Benden gelicek tavsiye sana zarar verir.Ama yani böyle bağırmadan neden beni çağırmadın diye bir ara sorardım.İçimde kalırdı ve meraktan ölürdüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soracağım kararlıyım ama şu an ipteki iki cambaz gibiyiz. Meraktan ölmenin çeşitli evrelerini yaşıyorum :D

      Sil
  2. Al işte bir kütük ve mütemadiyen ılımlı bir insan daha. Lady kalk biz bi psikiyatra gidelim ilaçla falan belki tek bir bilince yerleşebiliriz.

    Onunla tam olarak konuşmadan ortaya çıkmaz o neden aramadığı ya da davet etmemesinin alt nedeni ama doğum günü konusunda "dikkat çekmesin" diyecek kesin.
    Kendine sinirlenme bağırıp çağırmadan da yapılır o hesap sorma. Sadece zamanı iyi ayarla yeter. Yapman gereken tek şey de "ne yapıyoruz biz" diye ona sormak. "Senin gözünde ilişki denemek bu mu" diyeceksin sonra onun cevabına göre aklına ne geliyorsa artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben de böyle bir insan değilim ki. Sinirimi tutamam. Ama beni bir görsen süt dökmüş kedi gibiydim.
      Ya tamam desinde ne bilim ya ir lafın gelişi davet etseydi. Kırıldığım nokta bu. Gerçi ben bu salağa niye kırılıyorsam :D hata bende :D
      Gerçi unları sorabilmek için adamla görüşmek lazım yüzünü gören cennetlik :D

      Sil
  3. Yazıyı okurken, kafasına kafasına vur Lady, diye ekranın başında cırladığım doğrudur. Bence sen uykuluydun ya ondan tepki veremedin. Arkadaş daha güneş doğru düzgün doğmamış, aranmaz ki o saatte. :D

    Hem aramış hem de gelmiş. Biraz zaman geçsin, sakin sakin bunun acısını çıkartırsın. Ne demişler, intikam soğuk yenen bir yemektir. Trip de, soğuk ve yavaş yavaş atılırsa etkisi daha kuvvetli olur. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uykuluydum ve o ağrı kesici nöronlarıma bir darbe indirdi.
      sakin sakin acısını çıkarma işini sevdim. :D ben trip nasıl yapılır onu araştırmaktayım :D

      Sil
  4. bence gaza gelmekte haklısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkek dayanışması yapmıyorum diyorsun desene :D Öfkeyle kalkan zararla oturur derler ama yok ben hesap sormadan yapamayacağım orası kesin

      Sil
  5. Ben bu çocuğa niyeyse çok sempati duyuyordum ama şu yazıyla ondan soğudum Lady. Bu var ya yapar eder her seferinde sonra ben naptım ki diye salağa yatar. Sende düşüne düşüne beyninin yandığıyla kalırsın. Çok sinirlendim. Öküz ya bildiğin öküz. En kısa zamanda en vurucu darbeni yapmanı bekliyorum ona.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sinirlendim ama konserden sonra endişelenip eve bırakması sanırım beni biraz yumuşattı. Ergen hatunlar gibiyim. Sanırım beni etkilemek çok mu kolay ne :D
      Salağa yatsa daha iyi olabilir bu açık açık yoğundum unuttum aklıma gelmedi dedi :D Öküz mü evet baya.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil