8 Haziran 2015 Pazartesi

türk sporu nereye gidiyor


İçimdeki olmaz sesi bir kez de haksız çıksın. Şu içimdeki altıncı his zırvalığı boktan bir yanılmadan ibaret olsun. Ya ben kimin ahını aldım? Kimin canını yaktım da bütün sorunlular beni buluyor. Lan ben sinek bile öldüremem ki kimseye zarar vereyim. Kaldıracağını bilmediğim kimseyle dalga geçmem. İyilik meleği değilim. Bir çok kötü huyum, yaptığım kötülük var ama ne bilim hak etmiyorum gibime geliyor hala. Bir “zıvanadan çıkmak” lafı nasıl bu noktaya geldi. Laf arasından söylediğim bu kalıbın zıvanasına taktı. Anlamını biliyor musun dedi? Hiç merak etmemiştim bireysel anlamını. Ot sararken bir şeyler diye vızıldadı dikkat bile etmedim. Şu psikolojimsi derste hoca ile şu arkadaşın ot muhabbetini anlattım. Okulda böyle bir muhabbet geçmesine şaşırdı. Sonra itiraf ediyorum benim dalga geçerek anlattığım bu olaydan sonra bu bir rahatladı ve hop itirafımız geldi. Çeşitli otsal bilgilerinin kaynağı kullanmasından kaynaklanıyormuş. Şoka girdim resmen. Ben konuyu değiştirip içsel savaşımı verirken bu bir şekilde yine aynı mevzuya getirdi. Kafayı bulunca ki tatlı krizine, daha dün akşam ki kafa çekişine, sonra liseden beri birçok uyuşturucu madde kullandığına. Yargılamak bana düşmez. Kullanma diye ahkam kesmekte. Ama bunu alkolden daha zararsız bir şey olarak gören, kendi kararlarını veren bir adama bir şeyleri dayatamam. Ama denemek ister misine de katlanamam. Lan belli ki bağımlılık sende bu. Batmışsın bir bok çukuruna, başkasına denemek ister misin diye ısrarla sormak nedir? Israrla hayır dememe rağmen! Kızgınım çünkü konuştukça ot dışında bir sürü uyuşturucu madde saymaya başladı. Yoksa, isterseniz duyarsızlıkla suçlayın ama beni ilgilendirmez kullanıp kullanmaması. Gönül isterki kullanmasın. İki gündür tanıdığı kızı da takmaz hani. Zaten taksa, denemek istemediğimi belirtmeme rağmen  “Yanımda var dene, bir şey olmaz” demezdi. Yok canım benim denemek istemem. Zaten bende ki bu şansla eve dönerken polis çevirir arar diye üç buçuk attım. Hani diyorlar ya “Türk sporu nereye gidiyor”  ben söyleyeyim. Soldan dönünce spor akademisine aldığınız Centilmen`e gidiyor.  

13 yorum:

  1. Arada kullansa bir nebze de sürekli yanında taşıyacak durumda olması, sana ısrarla denetmek istemesi vb. yoo dostum yoo tehlike sınırını aşmasına tek adım kalmış resmen. İçince cidden uçanlardansa bir de kaç oradan lady ufak ufak. Bir şahoşlar bir de kafası dumanlıların yanında eğer yalnızsan durma. Sevgili ilişkisi bazında yanına almayacaksan da yanında bir başkası varken dene bir çocuk kullanınca ne hale geliyor. Abim gibiyse ve içtiğini anlamıyorsan en güzeli (bünyesi sağlam ne alırsa alsın zerre bir şey olmuyor) ama öteki türlü halleri değişiyorsa başına dert olur demedi deme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adama güvenmem etmem üç gündür anıyorum neden yanında bir şey alayım. Azıcık mantıklı düşünse bunu bile görür ama o beni bir şeylere ikna etmeye o kadar kararlı ki göremiyor bile bunu.
      Liseden beri kullanıyormuş uzun süre ve anladığım kadarıyla sık.
      Niye olmuyor ya? Neden benim için doğru bir insan olmuyor? Nü olayını sordum doğruymuş. Takmış sen yapmaz mıydın diyor. Hobi olarak soyunuyorum ben tabi

      Sil
    2. Yok lady o bunu düşünebilecek düşüncede biri değil. Düşüncelerindeki rahatlık konusunda seni 3e 5e katlar o nasıl düşünsün senin ona güvenip bir şey almayacağını?
      Ahahahaha sen yapmaz mıydın derken? Herkesin yapabileceği bir şey olduğunu mu düşünüyor yoksa seni mi çok geniş, rahat bir insan sanıyor o? O nasıl bir şey öyle ya? Yok lady senden kaynaklı değil bu çocuğun sağı solu belli değil. İşte bugünkü yazıda da dedim tipe bakmamak lazım altından çok farklı şeyler çıkıyor. Hayır bir de kibar bir şeydi bu çocuk ya nasıl bir alt bilinci var ki iki farklı karakteri bu kadar net içinde barındırıyor

      Sil
  2. Dur, dur olayı tam kavrayamadım ben.

    Centilmen arkadaş, ot ve binimum sakinleştirici, yatıştırıcı ya da uyuşturucu adına her ne diyorlarsa bu olayın bağımlısıymış. Tamam, buna diyecek hiçbir şeyim yok. Kendi tercihi. Benim de çevremde kullanan arkadaşlarım var ama bugüne kadar hiçbirisi sen de kullan diye bana ısrar etmedi. Bu ısrarının sebebi ne acaba? Yani bu normal bir ısrarmış gibi gözükmedi gözüme Lady. Bir de kafayı bulunca dünya ile bağlantısı kesiliyorsa, kendini salıyorsa kaçacaksın o adamın yanından.

    Aaaa, bak çocuk bu nü olayında kesinlikle haklı Lady. :D Sen olsan, bence sen de yapardın. :D Bu Centilmen'den damarlarında sanırım özgüven akıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdan anlamıyor ki. Her konuda böyle. Resmen delirtiyor beni. Sonra hop şeker bir şey yapıyor ben yine abartıyorsun kızım kızma bu kadar diyorum kendime. Bende bu şans varken bu satıcı çıksa şaşırmayacağım.
      Zannetmiyorum. Düşündüm Dahi dese yine yapmam. Hadi ona verdin poz sonra alcaklar hocasıyla inceleyecekler arkadaşlarıyla açılar bilmem neyi tartışacaklar yok cidden benlik olay değil. Sen yapar mıydın?

      Sil
  3. Belki daha önce yazmışsındır buraya ama gözümden kaçmış olabilir: Yaşını bilmiyorum.
    Belki daha önce yazmışsındır buraya ama gözümden kaçmış olabilir: Erkek arkadaşının yaşını da bilmiyorum.

    Ama şu bir kaç post'tan anladığım kadarıyla erkek arkadaşın yaş olarak bir geçiş döneminde. Buna 20-21 diyebilirim. İsteyen istediğine inanır, istediği şekilde yaşar. Karşısındakine rahatsızlık vermediği sürece bu en doğal hakkı. Ve bittabi karşısındaki de istediği gibi yaşayabilir. Etkilemek, değiştirmeye inat etmek niye?


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 olmama bir aycık kaldı. Kendisi erkek arkadaşım değil sadece flört ettiğim bir arkadaş diyelim :D Benden teknik olarak bir yıl küçük Aslında beş ay. 31 Aralıkta doğamamış paşa araya yıl sokmuş. Bu konuda zaten uzun süre takıldım kaldım.
      Onun için ikna etmesi gereken biriymişim gibi davranıyor farkında değil. Düşünebildiğime, kendi kararlarıma alabildiğime onu inandıramıyorum. Ailemle mi kalıyorum, Eve istediğim saatte gidemiyor muyum özgür değilim demek onun için çocuğum. Ailemle tartışmam gerekse bile karşı çıkmalıymışım.
      Bunalttı beni.

      Sil
  4. Genelde böyle en yakın arkadaş, flört ettiğin kişi, erkek arkadaşın nedeniyle denersin bunları bir şekilde etkisi altında kalırsın, bundan dolayı iradene hayran kaldım. 22 yaşına kadar hiç denememiş oluşun ise gerçekten mükemmel. En yakın arkadaşımı bu yüzden kaybettim yada o bizleri beni kaybetti tam net olmasa da orası birbirimizi kaybettik ama şöyle bir şey var ki o kafasını en uç noktada yaşarken hatta parası yokken alamadığı zamanlarda kriz geçirirken bile bana hadi gel beraber alalım demedi beni ortak etmeye çalışmadı. Sana gerçekten değer veren biri bunu sana yapmamalı, yapamamalı ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın. Son günlerde bende seninle aynı kanıya vardım. Azıcık dahi değer verse zorlamazdı. O yüzden görüşmeyi kesmem ama flörtmüş falan bitti. Kaldı ki kafamda da bitirmişim çok iyi anladım. Hayatımı olduğu gibi seviyorum ben:D

      Sil
  5. Yok canlar yok, öyle arada kullanmak, yok bir kereden bir şey olmaması, yok esrarın zararlı olmaması, yok bitkisel olması... Ben babamdan biliyorum. Öyle değil o işler. Bok yolu bok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma gelmedin dersem yalan söylemiş olurum. Babanla ilgili yazdığın yazıyı hatta tekrar okudum. Yorumumu da. Arada kullanmıyor hem o baya kullanıyor işte

      Sil
    2. Canım benim, ilişkiniz ne boyutta tam bilmiyorum tabi ki ama ileri boyuta taşıma, zaman kaybetmeden dön arkanı. Bunları söylemek haddime değil biliyorum, bu konudaki hassasiyetime ver nolur :(

      Sil
    3. Biliyorum canım. Zaten bana göre biri değil anladım ben

      Sil