20 Eylül 2015 Pazar

hamile de değilsin ki


Evde boş boş oturmama rağmen her güne bir şey uydurdum. Mırın kırın etti ama sonunda iyi dedim bir kahve içelim. Bu kadar israrından sonra kaçmanın anlamsız olacağına karar verdim. Perşembe günü için tam anlaştık, itiraz kabul etmiyorum kahveyi bizde içiyoruz, ben yapacağım diye tutturdu. Zahmet etme dedim, ben ısmarlarım dedim yok. Adam kafaya koymuş ne desem eve bağlıyor. Ailesinin evi yakınmışmış, tatildeler diye orda kalıyormuşmuş. Evi evi evlikten çıkarttı da toplamamı bekliyorsa, ben aradığı insan değilim. Ay canım yazık deyip elin evini toplamam. Kusura bakmasın iki görüşmeye de elalemin adamının evine gitmem. Arkadaşım olsa ama hani gerçekten arkadaşım olsa giderim neden gitmem. Dahi`lere Dahi evde yokken anasıyla oturmaya, kahve içip fal kapatmaya, dedikoduya bile gidiyorum. Ama bu Centilmen güvenilecek bir adam değil. Çok eğlenceli farklı biri ama yok valla niyeti bozuk bunun. Bende ne bahane bulsam bilemedim, sonunda yalanıma karar verdim ama adam nerdesin geliyor musun diye aramadı. Bende oh dedim kızım hadi yine iyisin bak seni unuttu. Şanslı günümdeymişim dedim rahatladım. Araya cuma girdi sesi çıkmadı ama bugün adam beynimde sikilmedik hücre bırakmadı. Neymiş gelmemişim, aramamışım, hatta özür için bile aramamışım, beklemiş vs. Bahanemi söyledim, o da aramayınca unuttuğunu düşünüp üzerine tuz basmamaktan yana kullandığımı açıkça söyledim. Bu kez bu daha çok trip attı. Onu başımdan atıyormuşum. İçimden evet anladı şükür derken, dışımdan insan arkadaşını başından atar mı dedim. Arkadaşa vurgu yaptım her, cümlemi arkadaşla bitirdim ki adamın aklında ki bana dair her niyet ölsün diye. Ama yok!! Ne anladı, ne mızmızlanmayı bıraktı. En sonunda patladım “dokuz aylık hamile karısını evde bırakıp metresine giden adam muamelesi yapma” dedim. Ama ne yapayım daral geldi. Birde vicdan yaptırmaya çalışıyor. Şimdi kendini bir bok sanma, çocuk arkadaşça yaklaşıyor demeyin adamın niyeti bozuk cidden. Yoksa kendimi bir bok sanmaktan değil. Ama bıktım yaka silktim artık. Ben bundan nasıl hoşlanmışım ya. Ben bunun kadar mızmız adam görmedim. Sayesinde mızmızlanan adamlardan hoşlanmadığımı anladım. Az ağır olsun be. Karı gibi bıdı bıdı nereye kadar. Bazen o kadar çok konuşuyordu ki zaten telefonu bırakıp işemeye gittiğim oluyordu, döndüğümde fark etmiyordu.  Ayıp demeyin adam yokluğumdan habersiz, ben işemişim çok mu? Zaten ısrarcı tavrı delirtiyor. Bir kez daha anladım beni rahat bırakacaksın, çok mızmızlanmayacak, ilgiyle bunaltmayacak, fazla arayıp sormayacaksın. Bakınız Joker ölsem iki gün sonra duyar, adam hala favorim. Hatta daha çok favorim.

15 yorum:

  1. Lisede üst sınıftan bir çocuk vardı Tuncay diye ve okul hayatım boyunca ne aynı ortamda bulundum ne de denk geldi bir sohbetimiz oldu derken çocuğu sadece isim olarak bir de yüz olarak tanıyorum -o beni tanımıyordu bile bence- sonra üniversite zamanı işte 2.sınıfta falanım ben Mine bir sosyal medya hesabında fotoğrafımızı paylaşıp beni de etiketledi. Sonra bu Tuncay "naber cha? Uzun zamandır görüşmüyorduk" gibi bir mesaj attı ozelden. Çocukla önceden konuşmuşluğum hiç yok ama dediğim gibi. Daha sonra ben bununla konusmaya falan devam ettim okul bitti yaz dönemi benim eve döneceğim zamanlar buluşalım diye teklifte bulundu. Ben gayet saf "buluşsak ne yapacağız ki ortak konumuz yok hiç" gibi bir cümle kurdum onun tepkisi "oturup bir şeyler içeriz konuşacak konu bulamazsak da yapacak bir şeyler buluruz" diye cevap verdi... O günden beri de zaten bizim çocuklar dışında kimsenin evine yalnız gitmedim. Niyeti bozan böyle acık vermeden de yaklaşabiliyor valla götü sağlama almak lazım :D centilmen zaten sağlam ayakkabı değil "çok sıkıyorsun kendini sen sal gitsin" der atlar üstüne bak diyim. He ilk gittiğinde olmasa bile yavaş yavaş alıştırıp yapma ihtimali de var... Sen eşeği sağlam bağla nolur nolmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne işim var onun evinde. Cidden adam olsa anlar ama nato kafa nato mermer. Hayır yani bu ısrar ne diye. Haklısın zaten her boku toplum ve aile baskısına bağlıyor. Bir toplum bir ailem ellerini üzerimden çekse onca ben özgür olucam.
      Senin Tuncay az anasının gözü değilmiş. Ya bunların hepsi mi aynı ya? Senin ki bir de niyeti açık açık belli etmiş. Aslında tamam deyip annenin eline merdane verip yollayacaksın bunun gibilere :D

      Sil
    2. Toplum tabi... Aile baskısı evet evet kesin... O centilmene aslında daha avrupalı olduğunu belli eden bir isim bulmalı çünkü çocuk kendini birleşik krallıkta falan sanıyor. Biri ona buranın Türkiye olduğunu ve bu şekilde yetişip ortada yanlış bir şey olmadığını kafasına vura vura öğretmeli :D
      Tuncay nasıl bir cesaretle 4-5 konuşmayla nasıl biri olduğumu düşünüp bunu bu şekilde dile getirdi hala şaşkınım. Sen git bir anda hiç konuşmadığın insanla yıllardır arkadaşmış muamelesi yap sonra bir de farklı şeyler iste... Ah benim de o dönem bir Joker'im olsa nasıl üstüne salardim ahh ah. Hoş Joker pek üste salınacak tip değil ama neyse :D

      Sil
    3. Ya bıktım ona centilmen değil keşke göt deseymişim yakışırmış. Bunu anası babası buna ne anlattı acaba :D
      Ne dedin çocuğa bir düşün-konuşan toplum olayım dedim :D-. Ben düşündüm kendi adıma a desem o zaten başka bir bok anlayor ki Tuncay kesin olardan ya da ben şansımı denemeliyim dien abaza tayfasından.
      Joker`i ödünç veriyorum ben :D

      Sil
    4. Joker'e laf arasında Centilmen'den yakınsan ne olur acaba? Cidden ne tepki vereceğini merak ettim şuan ahahahahaha.
      Göt... Emin değilim ama alternatif olabilir çünkü gerçekten bi benzerlikleri var -_-

      Sil
    5. Bayramda anasının babasının yanına gitti :D Dönünce azıcık çıtlatsam cidden hoş olur bence :D Hep ben mi kıskançlıktan çatlicam :D

      Sil
    6. Yeni yazını falan görünür yere koy bari de sinirini unutma ona karşı. Joker beye aktif biçimde yakın "bunu bunu söyleme hakkını nereden buluyor" "görgüsüzlüğü bla bla..." "bir de orada rahat edermişim ..." kısımlarını atlama falan. Sonra gel yaz buraya ne tepki verdi diye. Mimiği oynamazsa söyle sana bizim çocuklardan birini ayarlıyım belki istanbula gelirler bu sayede ahahahahaha -gelmezler-

      Sil
    7. Ben bilmem söz verdin. Emre mi Batu mu karar vermem zor olacak sanırım :D Tamam ben giderim ne yapayım aşk şansı hak eder :D

      Sil
  2. Böyle hoslandigimiz tipler çok yakınımızda oluncaca slında öyle hoslanilcak bir halt olmadığinı görüyoruz.
    Ayrıca böyle ısrarla eve cagirmalar falan ne?Ve bence kesin anlamıştır senin onunla buluşmak istemediğini.Buna rağmen ısrar etmesi saçma.Iyi yapmissin gitmemekle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mal o anlamıyor. Ya nasıl ben bu çocuktan etkilendim zamanında anlamıyorum cidden. İyi ki aklım başıma gelmiş :D

      Sil
  3. Allahım bu ne ya menepozlu teyzeler gibi bıdı bıdı Allah kolaylık versin daha çokta sabır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua şöyle olmalıydı allah kurtarsın bacım :D

      Sil
  4. İsmine hiç yakışan davranışlar değil. Neyin tribini atma hakkı buluyor kendinde? Vicdan yapacak bir durum da yok, çok iyi yapmışsın. Kararın da duruşun da gayet net olsun. Bir dee ben şu joker işini hala tam çözemedim, arşivleri karıştırmam lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jokerle durumumuzu bende çözemedim. En son giderken sanırım ben Bay B ye aşıktım dimi :D

      Sil
    2. Evet eveeet bay B vardı sen jokere sinir oluyordun hatta :D Biz seni uyardıydık bu işin sonu iyiye gitmiyor diye. Geldim bi baktım joker ben şok, kendi kendime ben kaç sene yoktum acaba dedim :D
      Sen hislerinden emin ol ve pişman olma da zamanla çözülür o :))

      Sil