9 Ekim 2017 Pazartesi

telekomünikasyon sektörünü ayakta tutanlar


O kadar saat konuşacak ne buluyorsunuz? 3 saat o telefonda ne konuşulabilir ki? Konuştuğunuz insanla uzun zamandır konuşmuyorsanız mesela birkaç aydır mantıklı. Veya çok önemli bir olay olmuştur, üzerine tartışmanız, kritik yapmanız gerekmektedir o da mantıklı. Bir iş, proje üzerine çalışıyorsunuzdur beyin fırtınası yapmanız gerekiyordur, birlikte çalışmanız gerekiyordur o da mantıklı. Veya konuştuğunuz bir kadındır dedikodu yapıyorsunuzdur ki onda bile büyük bir dedikodu birikmesi gerekiyor. Ama günlük bir rutin haline getirilmiş 3 saat telefon konuşması bana mantıklı gelmiyor. Bunu yapan Sidikli. Lan her gün konuşuyorsun, sürekli mesajlar bir şeyler. Bir tuvalet arasında konuşmuyorken ne birikmiş olabilir ki. Yediğin yemeğin mi tarifini veriyorsun, sindirimin evrelerini mi anlatıyorsun. Hayır telefon seksi yapsan onu da anlayacağım. Ama bizimkiler boş boş saatler konuşup cilveleşiyorlar. İki gün ayrıldın ananı babanı görmeye geldin bir mola ver güzelim ya. Çocuğunu arkada bıraktın sanki. Kaç yıl oldu ya telefonda bu kadar saat ilişkinin başında konuşulmaz mıydı? Belki de ben onu bile yapmadığım için bana garip geliyor. Ancak eminim aranızda sevgilisini benim gibi adı ve soy ismiyle kaydedenler vardır.

8 yorum:

  1. Hemen yan odada kalan arkadaşımın telefonu gece boyu açık. Görüntülü konuşuyor sevgilisiyle, güya birlikte uyuyorlar. O beyin hücrelerinize yazık, yapmayın. :( Ben de ayrıyım sevgilimden, ben de seviyorum; ama bu nasıl bir seviye aklım ermiyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahaha sevgilisiyle mi uyuyormuş :DD Çocuk horlamıyorsa iyi. Yok benim bünyem kaldırmıyor ya o ne öyle saatlerce.

      Sil
  2. O kişi benim. Bütün ilişkilerimde hatta lisede bile isim-soyisim. Telefonumda sadece anne, baba, abla, abi diye 4 kişi kayıtlı onlar da başıma bir iş gelirse beni bulan kişi kimi arayacağını bilsin diye.
    Gerçekten o kadar konuşmak nedir bir de? O saydığın sebepler olsa gerçekten anlayacağım ama yok yani benim o kadar şey anlatacak kadar yaşadığım bir şey yok ahahahaha. Çok da ellememek gerek aslında, demek konuşası tutmuş ikisinin de ahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çenem ağrır be o kadar konuşsam. Dinlesem başım şişer. üç saatlik anlatacak evden çıkmadan ne buldu hayret ediyorum doğrusu :D

      Sil
  3. Hahaaa 😂 abartmış mı yoksa telefonla konuşmayı yanlış mı anlamış.

    Tamam eskiden bende konusurdum ama öle 3 saat de degil. Bide karsindaki geveze olcak da sende dinlicen. Beraber uyumak nedir yaa 😂 hayal dünyasinda yasiyo garipler. O radyasyon varya tüm beyin hücrelerini almış götürmüş. Ondan böle cin çarpmış gibi bunlar 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimin bazı şeyleri yanlış anladığı kesin. Yok ya benim 3 saat telefonda konuşmamın imkanı yok. Ben bazen konuşmamak için aramaları görmezden gelen bir tipim. :D

      Sil
  4. hah haaa ne anlarsın sen romantizmden hah ha haaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ayıp ben ve romantizim ne severim nasıl iyi anlaşırız :D Beni tanımasan keşke bu kadar :D

      Sil